.....

Hej....

Idag fyller mamam år, vi har ätit paj & min gumor + våran granne som jag förövrigt verkligen HATAAAAR kom över oxå.
Hon har fått 2 av m ina paket, hon ska få en till sen + ett paket av Erik, undrar vad pappa köper, han är inte hemma, på nått möte eller nått.....

Michelle kommenterade min blogg & frågade, angående mitt förra inlägg, om nått var fel... & eftersom hon inte ahr nån blogg svarar jag här: Jo, nått är fel, vi pratar på Måndag! <3333333333333

Aja, nu ska jag fortsätta..... ja, vad jag nu gör...

Frida

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: ja vet, skorna o byxorna är såå snygga. men du vet att jag inet kan komma då! ska jag skippa tezz o Renée som jag aldrig träffar för ett pyamasparty där jag inte känner nån?? knappast!



<333

2009-03-15 @ 17:02:41
URL: http://eemmssaann.blogg.se/
Postat av: Michelle

usch! du får mig att må dåligt! vi måste prata! finns om du vill prata, när som helst!<3 puss!

2009-03-15 @ 19:55:52
Postat av: Angelica

Har bara varit iväg på fotbollscup hela dagen.. Har städat lite med iofs.. Men annars ingenting.. själv då?

2009-03-15 @ 20:31:33
URL: http://katten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0