Yoga si tha shit!!

Namaste alla bloggare!!

Haha, Namaste är typ nått ord på Yogan, tror det betyder typ nått i stil med "tack för att jag finns, tack för att du finns" och sen är det typ nått sätt att tacka allt som finns på jorden eller nått, kommer inte riktigt ihåg =P XD Iaf, här på min blogg betyder det iaf hej!! Haha

Just det, såg ni min nya design, är inte så fin men jaja, ska fixa lite med bloggen och så nu tänkte jag!!

Men först...
Lets take some time for the wonderful pictures!!


Dagens oufit, är INTE nöjd!! Fult, fult, fult!!

¨
Fot ografen Frida is about to be famous!!
Haha, fattar ni? FOT ograf, jag fotar fötter, haha, jag och min dååliga humor!


Ganska cool bild va??


Klara är sååå cool!!


Jag vet vi ÄR snygga!!!

Det var allt för nu, har 10000000 bilder till men dom får vänta till en annan gång!!

Nu ska jag fixa lite med bloggen och så

Hörs senare!!

Hugs and kisses
Fridayy


Kommentarer
Postat av: klara

mahaa, det betyder typ "gudomliga mig hälsar gudomliga dig"



tror jag iaf :):)

2009-02-19 @ 19:49:06
URL: http://jordgubbsmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0