Tomorrow is the day we meet again!! <3

Hejsan igen! Haha

kom bara på en sak jag ville skriva, imorrn blir det kul!! och varför det?? jo.............

EMELIE KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För er som inte vet vem Emelie är så är hon min bästa kompisa, som i hela vårat liv har bott bara ett hus ifrån oss, och vi var alltid tillsamman!, sen flyttade hon till Nortälje, och  träffades rätt ofta där ett tag, men nu har vi inte träffats sen typ.... i sommras tror jag!!! =( men imorrn kommer hon hit, till hennes farmor och farfar som bara bor typ 500 m ifrån oss!!! =) =) Och då ska vi träffas, och hon ska vara här tills på Torsdag!!! Yippiiii!!!!!!!!!! Yey yey!!! =) =) Im so happy!!

Aaw, det kom en gullig sak på posten idag, ett brev till mig, ifrån min 6 åriga kusin!!! <333 hon hade ritat 2 teckningar och hade gjort ett jätte fint pärlhalsband till mig i namnsdags present då jag hade namnsdag i förrgår!! Aaaw, guud vad gulligt!! Tack! <33

NU ska jag iaf kolla på Beverly Hills säsong 1!

Se ya later broo!

Hugs and kisses
Fridayy

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

beverlly hills e så bra!

2009-02-20 @ 22:55:58
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0