School!

Hejsan bloggen, ännu en skoldag har gått nu då, bara en dag kvar till sportlovet!!! Vet inte än vad vi ska göra..... men men...

Torsdag idag då.... har inte hänt nått speciellt i skolan idag, fick tillbaka so-provet, fick VG, INGEN fick MVG!!!!, aja, jag kunde allt man skulle kunna, sen rättade hon lite konstigt, fick fel på en som en anna fick helt rätt på när vi hade skrivit samma sak.... aja.
Okej, jag vill bara säga att jag HATAAARR Torsdagar!! Vi har BILD!! Förut tyckte jag det var kul, men nu är det jätte tråkigt!! Vet inte vrf jag har börjat tycka det.

Slutade tio i tre, på väg hem åkte Erik förbi mig så jag fick skjuts hem! =) =), (för dom som inte redan visste det är Erik min 12 år äldre brorsa =P XD Haha) vilket var skönt =) Igår hade jag namnsdag så det betyder att det är Pappas födelsedag idag. Uppvaktade honom med frukost på sänge, haha, har inte köppt nått än, men eftersom han inte kommer hem ikväll firar vi honom imorrn, istället, vilket är bra då jag hinner köpa present då! =) =) Och en anna bra sak, födelsedag betyder tårta!!! ÄLSKAR tårta!!

Sitter just nu i köket med bror och äter, har ätit en macka, och dricker te just nu! =) =) mmm, gott!!

En tråkig sak är att Emma imorrn ska tömma skåpet, hon ska ju byta skola!! Eller ja, det har hon sagt iaf, eller hon sa att hon förmodligen skulle göra det, så ja, det ska hon, =(, aja.

Har inga bilder att bjuda på idag, tycker det är så jobbigt att lägga upp bilder, men lovar att jag ska göra det ngn gång snart!!

Nu ska jag fortsätta med det jag gör.... vad gör jag egentligen?? Haha, får vel hitta på nått!

Hugs and kisses
Fridayy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0