Music!

Hejsan bloggen, lalala!

sitter och lyssnar på musik!!  just nu lyssnar jag på londons calling med the clash! =) den e bra!!

Känne att jag bloggar mycket just nu, men jag vill ju hamna på "mest aktiva listan", haha =P XD men det vill ja faktiskt!

Känner att jag inte får så många kommentarer just nu, får ta och köra en "kommentera-bloggar-tid" nu då =P XD

Päronen vill dårå åka upp och åka skidor, vill inte, vill inte, vill inte!!! orkar faktiskt inte, har vart rätt mycket på sistone, vill bara vara hemm, inte behöva packa upp och packa i och allt!!
Men dom sa att om inte jag vill åka så åker vi inte! =)

Nu är det creep med radiohead!! sååå bra!! <3
tack Klara för att duha gjort mig till "din musik smak" haha!!! den är ju sååå mkt bättre än såkallad "tuggummi popp" =P XD

Har ni gjort idag då??

Hugs and kisses
Fridayy

Kommentarer
Postat av: blondinkatrin

de e ju inte antalet inlägg som får en att komma på mest aktiva listan (;

2009-02-22 @ 12:09:56
URL: http://blondinkatrin.blogg.se/
Postat av: Kossan Mu

Jag gillar oxå Creep, den är asbra.



Storasyster maria blev lite arg på mig idag för att jag har stulit hennes musiksmak, så egentligen borde hon vara arg på dig oxå. Jag borde be henne mobba dig, det skulle vara lite skojj. Hahha...



(Om du inte fattade det så är det här Klara som skriver)

<33

2009-02-22 @ 19:44:30
URL: http://yelloww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0