Morning Sunshines!!!

Godmorgon alla glada!!!

Blev visst lite orgon bloggning ändå, haha. Gick upp vid 7, men är faktiskt inte så trött som man kan tro!! Sov väldigt oroligt inatt.... =/, vaknade vid ca halv 3 och alla lampar o hela korridoren+hallen+badrummet utanför mitt rum var tända!!!!!!!!! Pappa satt och jobbade vid datorn, så det kanvel ha varit därför, men dom vet ju att jag sover inne i mitt rum, varför släcker man då inte ens ENm liten lamp!?, aja.... kan jus ova lite i blen hoppas jag =)

Vad ska ni göra idag då??

Ja, ni vet ju vad jag ska göra, åka biiiiil YEY!!! -_-, buuuuuu!!! okej... det är kanske liiiiiiite mysigt att åka lååångt i bilen.... men nu är det ju mellan långt, inte kort & inte långt, då är det mindre mysigt...... personligen tycker jag ju att det känns kortare tid att åka till typ Bruksvallarna (Funäsdalen), där vi var på nyår dit det tar typ ca 7-8 timmar att åka, än att åka t ex till Falund dit vi ska åka nu som tar ca 2-3 timmar!!!!! aja -__-

Nu är jag hungry, ska nog gå och äta some frukost!!!


Vet inte om jag hinner blogga mer innan vi åker, pappa skulel få sova lite till sa mamma, eftersom det är han som ska köra och han har nästan inte sovit något alls innatt, så jag kommer förmdoligen ha rätt tråkigt, men aja, vi får se, tror dock inte det! =( =(


Nu får ni ha det BÄÄÄÄÄST alla min audnerbaraste läsare, och jag har tänkt då här.... att eftersom jag probebly inte kommer kunna blogga nått där uppe så tar vi en FRÅGESTUND!!! så nu kan  ni fråga på, fråga allt ni vill, vad som helst!!!


Ciao!

<3



Kommentarer
Postat av: gry

Tack så jätte mycket :) trevlig resa!

2009-02-26 @ 09:17:19
URL: http://gryandersson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, ja ;)



Det var så lite så :D



Haha, det tycker jag verkligen att du ska göra ;P



HA DET JÄTTEBRA I FJÄLLEN NU!

2009-02-26 @ 09:33:27
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0