Morning babes!

Godmorgon på dig bloggen!!

Vaknade vid kvart över nio och tog min mobil och hörlurarna och började lyssna på musik, jag somnade om och vaknade vid tjugo i tio av drugs don't work med Radiohead <3 sen låg jag och lyssnade till nu.
Mamma berättade att hon inatt innan hon skulle gå och lägga sig, såg en jätte stor räv på grannens tomt!!!! Haha, majsan (våran katt) bågar inte gå ut nu, hon såg den oxå!! =(

Ska ni hitta på nått kul idag då??

Jag ska vara med Emelie, men först ska hon kanske åk och kolla på baby jumpa, det är hennes ett-åriga kusin som ska gå på den. Hon berättade att dom typ gjorde huvud axlar knä och tå, knä och tå, aaaww!! Tänk er massa bebisar som står och gör det!!! GULLIIIGGTT!!!! <3

Hon ska kanske oxå sova här idag!! =) =) (hoppas, HOPPAS!!!)


Hemma hos Micha i onsdags!! Hennes lilla syrra Hannah!!! SÖTAST!

Aja, nu ska jag gå och äta, är jätte hungrig *kurr*!!!

Hörs senare!!

Hugs and kisses
Firdayy


Kommentarer
Postat av: Deniz

När ska världen fatta?! 1:åringar är INTE bebisar!!!

MOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRR



Ha det kul med emilie :)



Ses <3

2009-02-22 @ 15:05:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Gissa vem?

Du kan kidnappa räven åt mig, jag skulle gärna vilja ha den som hudjur!



<3

2009-02-22 @ 19:48:59
URL: http://yelloww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0