Mooovie is DA shiit!!

Hejsan bloggen!!

Nu sitter jag och Emelie här och ska precis kolla på over her ded body!! och äter maränger och dricker hemma gjord varm choklad!!!

Sen sisst har vi inte gjort så mkt, spelat hjärter och spindelharpan på the dator!! Och of course lyssnat på some MUSIIIICC!!! <33 (beroende!!)

Fick en roligt bemötande när jag loggade in oxå!! typ 10000000000000000000000 kommentarer!!! =) =) <33 fortsätt så!!

Aja, nu kidnappar hon datorn och ska skriva på hennes töntiga blogg!! Haaha, nej skoja, den är faktiskt jättebra!!! P.S det är jag som har gjort designen, inte speciellt svår men är rätt nöjd!! om ni vill att jag ska göra en åt er med, så säg bara till!! D.S
 just det hennes blogg är www.eemmssaann.blogg.se btw!!!

Hörs kanske senare, annars imorrn!

<3

Kommentarer
Postat av: Daja

tycker carrie är snyggast i rakt blont hår!

2009-02-23 @ 00:31:42
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0