MF

hejsan alla bloggare!!

har kollat på MF nu! Vet itne vilken som var bäst, kanske Molly, eller jag vet inte, tyckte ingen var speciellt bra faktiskt, förlåt, men jag tycker alla låtar låter nästan likadant =P XD haha, kanske för att det inte riktigt är min musik smak....??
Aja, Emelie har iaf gått "hem" nu, eller till sin farmor och farfar! Men vi ska ju ses imorrn igen, då hon kanske ska sova här!! =) =) HOPPAS det!!

nu kommer det lite bilder ifrån dagen och gårdagen tänkte jag! MÅSTE verkligen blu bättre på det där med bilderna!!


Haha, men titta vad min kära Michelle gjorde på bilden!! haha, sen satte hon upp den i korridoren!


Kolla vad som låg ute när vi gick med hunden!!


Sen kollade vi på Melodi Festivalen!!

Det var det! Imorrn blir det fler bilder!

Vet inte riktigt vad som ska göras just precis nu, men får vel hitta på nått!!

Hörs kansek senare, annars hörs vi imorrn!!

Hugs and kisses
Fridayy

Kommentarer
Postat av: klara

Haha, michelles skylt var ju bäst! Vad är det för nått på den andra bilden?







<333

2009-02-22 @ 19:26:38
URL: http://yelloww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0