Mat utamaning!

Hejsan bloggen!

Haha, har blivit utmanad av http://www.mgullstrand.blogg.se/ .
Utmaningen handlar om mat och hon har då listat 5 soters mat som hon inte tycker om, och om dem ska jag skriva vad jag tycker och sedan göra en egen lista på 5 saker som jag själv inte tycker om!

1) Pyttipanna, ja, gillar pyttipanna, är gott! =)
2) Fiskgrattäng, nja, det beror på, om det är mammas så ja, men annars så nej.
3) Lax, Ja!, MUMS! gott!
4) Potatisbullar, mums!
5) All sorts soppa, gillar inte ALL sorters soppa, men de flesta!

Okej, mat JAG inte gillar!

Hm...

1) Tomat soppa
2) Vegetariska "kyklingbitar"
3) Tomatgrattäng
4) falafel

jag utmanat:
www.thelipgloss.blogg.se
www.jordgubbsmelon.blogg.se
www.thatisjustme.blogg.se
www.deniz.liebert.se

ja! Ni är utmanade!!

Hörs senare, nu ska jag ner och fixa det lite mysigt tills vi ska äta!!

Hugs and kisses
Fridayy


Kommentarer
Postat av: emmie

är du inne på msn?

2009-02-20 @ 19:15:02
URL: http://thelipgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0