Many kommentarer = Frida Like!! =) =)

Hejsan!!

Möttes av en SUPER DUPER MEGA MACHO rooooligt sak när jag nu loggade in på min underbaraste blogg!! Jag hade fått jätte många kommentarer av er, min underbaraste läsare!!! =) =) LOVE YOUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333 Okej, nu tänker ni säkert, 10 kommentarer, är det mycket??, men ja!! det är det!! för mig!!!!!, jag har, som ni kanske vet, inte bloggat på denna blogg så länge, och då blir jag jätte glad så fort jag får en endaste kommentar!!!!! =) =) så fortsätt så!!!!, och jag kommer länka till er, så länka gärna till mig oxå!!

en jääte bra blogg jag följt, till och med från min förra blogg, är www.sweetlifestyle.se den är SJUKT bra!!!, en annan jag följt jätte länge, och/eller jag tycker är jätte bra är b.la www.mgullstrand.blogg.se , www.daja.blogg.se , www.thelipgloss.blogg.se , www.amandahhh.blogg.se , www.eemmssaann.blogg.se , www.baarajaag.blogg.se , www.grymtroligperson.blogg.se , www.beverlyhills.blogg.se , www.millblomskan.blogg.se . sen är det ju många många många många fleer!!! somjag inte kommer på just nu, men som jag älskar!!!, jag kommer försöka länka till de allra flesta bloggarna jag läser i flera olika inlägg, så ni får ju självklart, om ni vill länka till mig med!!

aja, nu är jag trött, och jag ska upp vid sju imorrn, kanske lte tidigare, om jag ska hinna blogga!!

så jag får vel säga godnatt dårå, och ni får ha det underbart medans jag är borta!! somsagt, vet inte om det finns internet där uppe, och vet hellet inte om jag kommer hinna blogga imorrn innan jag åker, så vi ses om ca 1- vad blir det.... 4 dagar!!! =P XD


Ciao!
<3


Kommentarer
Postat av: malin

åååå va glaa ja blir när ja ser att du läser min blogg =) Tack för länkningen ;) hehe

2009-02-25 @ 23:11:33
URL: http://mgullstrand.blogg.se/
Postat av: Tobias

Lite jobbigt ja ;) haha

2009-02-25 @ 23:27:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0