Lets Dance!

Hejsan bloggen!

Sitter och kollar på Lets Dance, eller satt och kolla på det, sen påpekade mamma bara när det var Lailas tur att det var hennes ena brorsa som jag köpte min mobil av, och att han har en exakt likadan tvillingbror, då börjar erik och pappa och säga typ "ooh, vet du vad han hade för sko nummer, vad heter han, vilken mat gillar¨han, var bor han?" och var jätte ironiska!! Då orkade jag inte höra på deras jävla tjat, så då tog jag mobilen och godiset och gick ut ur rummet, och som prciekt över i smällde jag igen dörren jätte hårt!! Jag vet egentligen inte varför jag blev så irreterad.... bara blir det rätt ofta just nu..... vet inte varför heller, bara så jobbigt!!! =( =(

Aja, så nu sitter jag här och äter godis och ska strax kolla på beverly hills säsong 1!! =) =)
Sen ska jag nog äta tårta, men åååhhh, då måst ejag ju gå ner till dom igen, aja får väll göra det bara för att det är pappas födelsedag vi firar!!

Hörs senare!!

Hugs and kisses
Fridayy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0