Ingen rubrik

Goeftermiddag Bloggen!

Somsagt, Emelie är här nu! =) =) Vi har först gått upp till ICA och köpt grejer så vi kunde göra marängswich (vet inte riktigt hur det stavas =P XD) den blev ett STORT misslykande dårå haha!!! Men god var den iaf!! Sämtidigt som vi åt den kollade vi på Beverly Hills säsong 1 =) Det var bra!
Sen gick vi ut och gick med Sibel (en hund jag brukar gå ut och gå med! =)) Det var kul! haha, han åt nått jätte äckligt!!! Blä!!

Aja, hon ska snart hem och äta, sen ska hon förmodligen komma hit och så ska vi kolla på MF tillsammans (MF=melodifestivalen) =) haha, aja det blir vel kul!

Har ni hittat på nått kul idag då??

Hugs and kisses
Fridayy


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

tack så mkt söta du! (:

2009-02-21 @ 18:29:39
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Sara

För att det gör livet lite lättare. Har varit rätt deprimerad i flera år och det senaste året har det bara gått sämre och sämre i skolan och jag har bara gått ner mig helt enkelt. Så det är något som gör att jag mår bättre på alla sätt, och det hjälper mig att orka livet. Men det är inga tunga droger jag tar, utan mer som en koffeinkick och något smått bedövande :) Och jag tar det inte alltid, är inte beroende av det eller så.



Jag kan inte bara sluta "hålla på" som jag gör, är fast i det sedan länge tyvärr. Jag vet att andra tycker att jag är smal, jag ser väl rätt normal ut och så. Men jag har aldrig tyckt det själv, är lite av en perfektionist och har alltid varit det.

Men äter gör jag, och jag tvekar inte över att gå ut en kväll och ha kul, äter då också såklart och har oftast jättetrevligt. Men kan ändå inte låta bli att må dåligt över att jag äter "normalt", vill hela tiden äta mindre och bli lite smalare. Såklart hoppas jag att det kommer gå över såsmåningom, och det tror jag också att det kommer, även om det kanske tar några år till.



Hoppas inte jag gjorde dig upprörd eller något :/ Tack för att du bryr dig ändå :*



Kram!

2009-02-21 @ 18:31:54
URL: http://enkladdigtejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0