designer!

hejsan!

Har suttit och gjort några designer nu, en till Emelies blogg, www.eemmssaann.blogg.se och till min andra blogg www.thehillss.blogg.se kik gärna in och säg sedan vad ni tycker, kommer dock inte lägga upp Emelies design förräns hon kommer tillbaka!! skriver då!!

Har ni gjort nått kul idag då??

Ja, ni vet ju vad jag har gjort, just det, hade inget att göra nyss, så jag målade mina tånaglar vita!! Så nu matchar naglar och tår, jag vet att det inte syns på fötterna nu, men det är alltid skönt  att veta att om man ska ta av sig till barfot så dör inte alla av att man har fula tår!! ^^

Aja, sitter just nu här och lyssnar på musik, Fix you med Coldplay!!
Gillar ni den??
Själv ska man ju på deras konsert i Augusti!! <33 =) =) ^^

Aja, hörs senare, kommer nog lägga upp lite bilder då, eller imorrn!!


Hugs and kisses
Fridayy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0