Dagen outfit!

Nu tänkte jag lägga upp bild på dagens outfit som jag har gjort i PS! =) =)


Vad tycks??

Aja, nu sitter jag iaf och lyssnar på musik =P XD jag är typ beroende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
just nu lyssnar jag på Red Flag med Billy Talent!! Om ni inte har hört den så bara MÅÅÅÅSTE ni höra den!! den är super bra!! =) =)

snart kommer Emelie, hon skulle bara duscha sa hon, men hon skulle messa innan hon gick, och min mobil har inte gett ett ljud ifrån sig, så... hon har vel inte gått än. Aja, skriver mer senare!!

<3

Kommentarer
Postat av: emmie

sv: okej vad bra, vrf e inte du inne på msn?????logga in!!!!!



puss på daj!

2009-02-22 @ 12:10:36
URL: http://thelipgloss.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi har varit och tittat och funderat på hus hela helgen, men det blev inget =) Du då?

Kram

2009-02-22 @ 12:32:07
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0