BoOoOoRiNg!!!!

Hejsan bloggen....

har sjukt tråkigt.... sitter här i väntan på att pappa ska vakna så att vi kan åka!!!!, hallå!!! vi hade ju varit typ halvvägs om han inte hade varit tvungen, att på sin lediga tif sitta & jobba!!! Jag som hade hoppats att kanske kunna ta mig ut till spåren idag när vi kom dit... men nej, det blir vel inget av med det heller, eller??, jag vet inte, våran lägenhet liggar iaf precis vid en slalom backe, vilket är ganska roligt, då kan jag ju åka iaf kanske en gång längdoch en gång slalom om da'n!! =) =) det skulle vara roligt, med tanke på att jag, näe vi var uppe på nyår, inte åkte slalom en enda gång!!!!, så nu får man ta igen det!! =P XD haha

Aja, sitter i gugstolen i vardagsrummet, framför mig på värmdegolvet ligger Majsan (våran katt) och myyyyser!! tänka att vara katt, bara kunna ligga och myysa en hel dag!!! mmmm.... härligt =) =P XD


Tänk att kunna ligga överalt och bara slappa!!!


Eeeh, ja, men livet som katt är vel inte bara bra då...??`
haha

den nedersta bilden är tagna ifrån www.beverlyhills.blogg.se en blogg som jag tycker är jätte bra!!! =) =) och och den översta är tagen ifrån google.se!!

Ville bara blogga lite för att ha ngt att göra!! =P XD

Nu kommer jag förmoglien inte blogga mer innan´Söndag!! men vi ses då!!!

Ciao!
<3


Kommentarer
Postat av: Sabine

japp det är min tatuering.

2009-02-26 @ 10:44:01
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Linnèa

nej tyvär inte ''/ Jag ska träffa emma. det är läppglans i dom!:D vad ska du göra då?

2009-02-26 @ 10:52:47
URL: http://neea.blogg.se/
Postat av: Klara

Awww, det första bilden är bara för söt! Erkänn att det inte är en riktig katt?



Hur fick ni med Majsan föressten? Katter kan väl knappast åka bil!? <33

2009-03-03 @ 22:15:39
URL: http://yelloww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0