Beverly Hills!

Tjoolahopp alla bloggläsare!

Vad har hänt sedan sisst jag bloggade då?? Har pratat lite mer Erik, vi har b la bestämmt att vi, som en födelsedagspresent till pappa när han kommer hem imorrn, lägga golvet i utbyggnaden, och jag har ätit en chokladglasspinne! =) =) Haha, var jääätte länge sedan jag åt glass, eller ja, i lördags hemma hos emma, fast då var det faktiskt våfflor så då SKA man ha glass, men det var längde sedan jag åt glass bara sådär! Men det var gott!!

Haha, en rolig sak jag såg på handden nyss, =P XD idag på engelskan hade vi typ läxförhör om Zambia, och när vi var färdiga så såg vi att bakom oss (mig och Klara <33) var det typ två A-4:a papper med text om Zambia, haha, dock inte om det vi hade förhör på, men aja, nu kommer jag till själva saken, det där pappret stog det hur man kunde säga typ "hur mår du?" och svara "bra", vill ni veta hur man säger det?? okej, okej, jag säger då. "Hur mår du?" = Mwuabuka och "bra"= Kaboku, haha, så nu kan ni vara artiga på "zambiaanska" oxå =P XD

Aja, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på lite Beverlyhills, första säsongen, innan mamma kommer hem, då ska vi städa lite, och läxor och lägga golv och blogga!! Har MASSOR att göra, haha, men det är kul!

Hörs senare!

Hugs and kisses
Fridayy

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

lycka till me plugget :D

2009-02-19 @ 17:54:58
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: maja

japp det är mina kusiner

2009-02-19 @ 17:59:01
URL: http://majasvovve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0