At first....

Hejsan bloggen!

Första inlägget i min nya blogg nurå!! =) =)
Nu kommer jag börja videoblogga oxå tänkte jag, kul va??
Vill bara börja med att säga en sak, jag vet att det stavas princess, men det var redan upptaget, så, nu har jag det sagt bara!!

Har läst tråk bok nu, man var tvungen att läsa från sidan 47 till sidan 95!! Fatta mcyket att läsa!! GAAHH!! Men nu är jag iaf färdig med det, eller ja, nästan iaf, har 10 sidor kvar bara....

Tråkigaste boken någonsin!! Hata, Hata, hataaa!


En rolig sak!! =) Fick VG på matte provet idag!! Tycker matte är rätt kul, men har lite "jobbigt", som mamma kallar det, med matten, tycker det är ganska svårt.... aja är ganska nöjd med VG hade fått bättre om jag inte hade gjort massa slarvfel =( =(

Nu ska jag gå och hjälpa mamma!!

Hörs kanske senare annars hörs vi imorrn!<33

(ska fixa design imorrn!!)

Hugs and kisses
Fridayy


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni båda skrattade ju men jag hörde mest emmie för hon satt ju närmast. Det kändes lite "embarrassing" att sitta och gråta medans ni skrattade.. Men filmen var ju bra. Kajas i 9:an i eran skolan kommenterade på min blogg idag :P

2009-02-16 @ 21:08:00
URL: http://www.thatisjustme.blogg.se.
Postat av: Zandra

Jobbigt när man är tvungen att läsa ju! :p

2009-02-16 @ 21:25:33
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: usch ja :p



Hur är det med dig då? :D

2009-02-16 @ 21:58:55
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0