Sorry guys...

Hello!

förlåt för SÄMST uppdate!! =( men ahr verkligen inte hadt nån blogglust alls!!! aja, nu har jag, som ni kanske märker, fått tillbaka den lite! =)
Okej, helgen då, i Fredags hände inget spec, konstigt att Niclas åkte ur Let's dance!! i Lördags åkte jag in till Täby C med Emmie, Deniz & Emma, Emma är typ sur på oss nu & jag kommer inte ens ihåg vrf, men jag kommer ihåg att jag inte fattar vrf XD =S jag köpte ett nattline som jag ska ha på mitt pyjamas party, ett par betty boop tofflor som jag oxå ska ha då, ett diadem med en krona på (det fanns inen tiara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), ett läppglans & jag, emmie & Deniz köpte string bara för kul, vi ska typ inte använda dom, men dom kostade bara 20:- så vi tyckte det var kul XD
sen skulle vi ta 17.10 bussen men, sämst som vi är, missade vi den!!! så vi fick ta halv bussen istället XD vi gick upp till korset & flummade massa innan bussen kom, på bussen snackade vi & lyssnadae på musik, sen sov Emmie & Deniz hos mig =) idag har  jag tränat, lagat mat & pluggat.....
just nu sitter jag & lyssnar på musik, ska typ snart gå & laga middag, mama är ju hos mormor, kommer hem imorrn så nu är det jag som får stå för att jag & pappa får mat XD

Aja, vi hörs imorrn!!
glöm inte kolla på Mia & Klara ikväll kl 20.00!!!

<3

Kommentarer
Postat av: E M I N A

om jag bevakar din blogg med blogglovin, kan du bevaka mig då? =)

2009-03-09 @ 01:50:42
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/
Postat av: Malin

okej va duktigt att städa! Jag ska snart till skolan. Vad händer annars idag då?

2009-03-09 @ 10:26:51
URL: http://quantium.blogg.se/
Postat av: angelica

man ska bara blogga om man har lust annars blir det krystat m kram

2009-03-09 @ 11:24:06
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0